Navigation

Heineken: niet echt inspirerend - mislukt marketing-bureau - instant view

Dit is een instant view. Later vandaag komen we met een update.

Heineken HEIA heeft in het derde kwartaal van 2024 een lichte autonome stijging van de biervolumes laten zien (zwakker dan verwacht), terwijl de omzet harder groeide.

De cijfers zijn echter nog steeds niet echt inspirerend. Al langer blijven we weg van Heineken, dat we zien als een mislukt marketing-bureau, zoals wel vaker geschreven, in plaats van een betrouwbare brouwer. Zie ook de database. Later vandaag volgt een update.

Enige cijfers

Disclaimer Aan de door ons opgestelde informatie kan op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Alle door ons verstrekte informatie en analyses zijn geheel vrijblijvend. Alle consequenties van het op welke wijze dan ook toepassen van de informatie blijven volledig voor uw eigen rekening.

Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de mogelijke gevolgen of schade die zouden kunnen voortvloeien uit het gebruik van de door ons gepubliceerde informatie. U bent zelf eindverantwoordelijk voor de beslissingen die u neemt met betrekking tot uw beleggingen.